Бізнес починається з реєстрації, тільки тоді він має перспективу.

Для підприємців-початківців, відкриття компанії - це перший крок до фінансової незалежності і стабільності. Самостійно реєструючи компанію, Ви втрачаєте багато часу на вивчення тонкощів реєстрації юридичної особи. Та процес складання установчих документів приховує у собі багато підводних каменів. Допущені помилки або неточності в установчих документах на початку -це як міна уповільненої дії, ніхто не знає які проблеми і коли вони Вам піднесуть.

Яка організаційно-правова форма підійде, який розмір статутного капіталу Вам необхідний, як обмежити повноваження найманого директора, як правильно підібрати основні види діяльності за КВЕД, як перевірити назву юридичної особи на «двійника», як внести майно в статутний капітал підприємства та безліч інших запитань , які потрібно вирішити, перед початком реєстрації.

 Не менш важливе питання - це взаємовідносини між засновниками, які бажано правильно і грамотно прописати в статуті компанії чи при необхідності детально розписати в установчому договорі. Все це застрахує від подальших непорозумінь і проблем з Вашими партнерами по бізнесу.

ОБ'ЄМ, ВАРТІСТЬ ТА СТРОК ВИКОНАННЯ ПОСЛУГ ПО ПІДГОТОВЦІ ПРОЕКТІВ ДОКУМЕНТІВ І РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ В М. ВІННИЦЯ

НАЗВА ПОСЛУГИ ТА ОБ'ЄМ

ВАРТІСТЬ

СТРОК ВИКОНАННЯ

1.

Підготовка повного пакету проектів документів для самостійної реєстрації, з одним засновником / учасником:

1. Статут;

2. Протокол;

3. Реєстраційна картка.

Повний пакет документів:

800 гривен.

За кожного засновника/учасника, більше одного, загальна вартість збільшується на 100 гривен.

4-8 годин.

2.

Реєстрація юридичної особи під ключ. (ТОВ, ПП) з одним засновником/учасником:

1. Підготовка повного пакету проектів документів;

2. Супроводження у нотаріуса під час посвідчення установчих документів та банківських карток;

3. Подача документів державному реєстратору та отримання зареєстрованих документів;

4. Замовлення та отримання печатки юридичної особи;

5. Супроводження відкриття рахунку в банківській установі;

6. Передача установчих документів та печатки Замовнику.

Загальна вартість комплексу   послуг з розрахунку на одного засновника, включає : юридичні послуги, витрати на нотаріальні послуги, вартість печатки та вартість відкриття рахунку та  складає   2700 гривен.

 

За кожного засновника/учасника більше одного загальна вартість збільшується на 400 гривен.

 

від 5 до 8 робочих днів

 Чому саме ми? Тому що:
- У нас величезний досвід по створенню, реєстрації, реорганізації юридичних осіб різних організаційно-правових форм;
- У нас величезний багаж теоретичних знань;
- Ми перебуваємо в процесі постійного розвитку і професійного зростання;
- Ми в курсі всіх змін в Законодавстві України;
- Ми працюємо по всій Україні;
- У нашій команді працюють кращі фахівці в сфері юриспруденції та фінансів, при необхідності ми залучають до виконання поставленого завдання наших партнерів фахівців суміжних напрямів (патентних повірених, експертів-оцінювачем, нотаріусів і т. Д.).
Нашим бажанням є не тільки заробити гроші а й заслужити Вашу повагу і довіру.

 Можливе надання послуг по супроводженню реєстрації юридичної особи по всій Україні, в такому випадку вартість комплексу послуг «Реєстрація під ключ» збільшується, та вираховується в залежності від місця державної реєстрації юридичної особи. Також в загальну ціну врахована вартість звичайної печатки, у разі необхідності нанесення логотипу компанії чи іншого малюнку на кліше печатки, загальна вартість збільшується на 100 гривен, у разі нанесення на кліше печатки захистних елементів, до загальної вартості додається по 50 гривен за кожен елемент.

Rambler's Top100 Каталог сайтов «ua24.biz» Украина онлайн